Bij FYNN Fysio vinden we het prettig dat u eventuele onduidelijkheden of ongenoegen kenbaar maakt zodat we maatregelen kunnen nemen. Wij hanteren hiervoor een interne klachtenprocedure.
Deze melding of klacht kan leiden tot preventieve en eventueel corrigerende maatregelen, zodat dezelfde fouten/klachten voorkomen kunnen worden.
Uw melding of klacht kunt u aangeven bij uw behandelend therapeut of de praktijkmanagers, mondeling of via de mail.
Wij streven er naar om de melding of klacht samen met u op te lossen. Lukt dit niet, dan kan een verdere officiële procedure gevolgd worden. FYNN Fysio hanteert hiervoor de klachtenprocedure van het Koninklijk Genootschap Fysiotherapie (KNGF).
Het doel van deze wet is het inzichtelijk krijgen van klachten en (bijna) incidenten. FYNNFysio werkt graag mee aan het optimaliseren van de zorg- en dienstverlening en voldoet aan de Wkkgz door de volgende activititeiten:
N.B. Voor de klachtenprocedure bij BeLife trajecten verwijzen wij u naar de website van Belife.
Afspraken voor alle locaties worden gemaakt vanuit onze hoofdlocatie in Leeuwarden.